Jeszcze niedawno cały rynek żył aferą wywołaną publikacją Hindenburg Research na temat LPP. Tymczasem spółka koi emocje i publikuje ciekawe informacje na temat swojego rozwoju!
Polski producent odzieży LPP ogłosił plany rozbudowy swojego Centrum Dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim w ramach strategii wzmacniania obecności w Europie Środkowej i Południowej.
Rozbudowa obejmie dodanie nowej hali magazynowej, zwiększając całkowitą powierzchnię obiektu do 160 000 metrów kwadratowych i zwiększając jego możliwości operacyjne. Zarządzane przez LPP Logistics centrum stanowi istotny element sieci dostaw i dystrybucji firmy.
Budowa nowej hali ma rozpocząć się w kwietniu tego roku, a jej oddanie do użytku planowane jest na pierwszy kwartał 2025 roku.
Dodatkowa powierzchnia, wraz z rozwiązaniami z zakresu automatyki magazynowej, umożliwi firmie obsługę rosnących wolumenów wysyłek.
Istniejące Centrum Dystrybucyjne, utworzone w 2022 roku na terenie strefy ekonomicznej w Brześciu Kujawskim, zajmuje obecnie 75 000 metrów kwadratowych i zatrudnia około 700 osób. Oczekuje się, że dzięki rozbudowie liczba pracowników podwoi się do prawie 1500 osób.
Rozwój ten wpisuje się w ambicję LPP, aby zwiększać obecność swoich marek zarówno w kraju, jak i za granicą.
Centrum Dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim odgrywa kluczową rolę w łańcuchu dystrybucji i dostaw firmy, dzięki czemu rozbudowa jest kluczowym czynnikiem wspierającym rozwój LPP.
LPP nadzoruje pięć marek modowych – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay – z których wszystkie są dostępne online. Firma odgrywa również znaczącą rolę w tworzeniu miejsc pracy, zatrudniając blisko 30 000 osób w biurach i strukturach sprzedaży w Europie, Azji i Afryce.
LPP zarządza siecią dostaw i dystrybucji obejmującą centra dystrybucyjne o łącznej powierzchni 0,5 mln mkw.
Notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach indeksu WIG20 i wchodząca w skład prestiżowego indeksu MSCI Poland, LPP jest kluczowym graczem w europejskiej branży odzieżowej.
Ta ekspansja podkreśla zaangażowanie LPP w utrzymanie solidnego zaplecza logistycznego, aby wspierać rosnącą obecność na rynku i kontynuować wzrost.
Dyskusja (0 komentarzy)
Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Zaloguj się i bądź pierwszy! Opublikuj swoje przemyślenia i rozpocznij dyskusję.