Zacznij pisać, a wyniki wyszukiwania pojawią się tutaj...

PLN

Trzy dywidendowe skarby na dekadę. Oto sprawdzone źródła dochodu

Coca-Cola z 48% udziałem w rynku, American Express w portfelu Buffetta i McDonald's z 43 tys. lokalizacji. Czy ci dywidendowi giganci przetrwają najbliższą dekadę z sukcesami?

Trzy dywidendowe skarby na dekadę. Oto sprawdzone źródła dochodu
Zdj.: depositphotos.com

Akcje dywidendowe zawsze były cenione jako solidna strategia dla każdego portfela inwestycyjnego, oferując stabilny dochód niezależnie od wahań rynku.

Najlepszą rzeczą w akcjach dywidendowych jest to, że są zalecane dla wszystkich typów inwestorów – od początkujących po emerytów.

Spółki dywidendowe z USA kupisz u brokera XTB!

71% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty pieniężne.

Coca-Cola dominuje globalnie

Coca-Cola (KO) posiada dominującą pozycję w branży napojów, utrzymując pierwsze miejsce w 2024 roku z 48% udziałem w rynku według Statista.

Poza słynną Coca-Colą firma sprzedaje też wodę butelkowaną, napoje sportowe, herbatę, soki i linię napojów alkoholowych z 30 markami.

Przychody w pierwszym kwartale spadły o 2% do 11,1 miliarda dolarów z powodu słabych sprzedaży w USA, ale spółka zrekompensowała straty wzrostami w Chinach.

American Express w portfelu Buffetta

Podobnie jak Coca-Cola, American Express (AXP) to ulubiona akcja dywidendowa Warren Buffetta w portfelu Berkshire Hathaway (BRK)!

American Express wyróżnia się tym, że obsługuje bardziej zamożną bazę klientów, koncentrując się na kartach gold i platinum oraz kontach korporacyjnych.

Firma różni się też sposobem zarabiania – nie tylko wydaje karty jak Visa (V) i Mastercard (MA), ale prowadzi własną sieć płatniczą pozwalającą udzielać kredyty!

Minione 5 lat to świetny czas dla akcji American Express

Ładowanie
Ładowanie
Handluj z XTB! Twój kapitał może być zagrożony

Logo sponsora Kup akcje!

McDonald’s z globalną ekspansją

McDonald’s (MCD) to dominująca sieć fast-food na świecie, szczycąca się ponad 43 tysiącami lokalizacji w ponad 100 krajach! Przy okazji to także dywidendowy gigant!

Po reakcji klientów na wyższe ceny i inflację w zeszłym roku, McDonald’s agresywnie promuje menu wartościowe i oferty, co pozwala im na optymistyczne perspektywy!

Firma napędza też ruch przez program lojalnościowy obejmujący 175 milionów aktywnych klientów przynajmniej raz na 90 dni w 60 globalnych rynkach.

Podobał Ci się ten artykuł?
0
0

Autor

Na rynkach giełdowych inwestuję już ponad 12 lat. Od 5 lat interesuję się również kryptowalutami. Na codzień pracuję w sektorze finansowym, więc mam bieżące rozeznanie w świecie gospodarki i ekonomii. Cenię przede wszystkim solidną analizę fundamentalną przedsiębiorstw oraz inwestowanie długoterminowe.

Czytaj więcej

Udostępnij ten artykuł

Może Cię zainteresować