Zacznij pisać, a wyniki wyszukiwania pojawią się tutaj...

PLN

Trzy dywidendowe skarby na dekadę. Oto sprawdzone źródła dochodu

Coca-Cola z 48% udziałem w rynku, American Express w portfelu Buffetta i McDonald's z 43 tys. lokalizacji. Czy ci dywidendowi giganci przetrwają najbliższą dekadę z sukcesami?

Trzy dywidendowe skarby na dekadę. Oto sprawdzone źródła dochodu
Zdj.: depositphotos.com

Akcje dywidendowe zawsze były cenione jako solidna strategia dla każdego portfela inwestycyjnego, oferując stabilny dochód niezależnie od wahań rynku.

Najlepszą rzeczą w akcjach dywidendowych jest to, że są zalecane dla wszystkich typów inwestorów – od początkujących po emerytów.

Spółki dywidendowe z USA kupisz u brokera XTB!

75% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty pieniężne.

Coca-Cola dominuje globalnie

Coca-Cola (KO) posiada dominującą pozycję w branży napojów, utrzymując pierwsze miejsce w 2024 roku z 48% udziałem w rynku według Statista.

Poza słynną Coca-Colą firma sprzedaje też wodę butelkowaną, napoje sportowe, herbatę, soki i linię napojów alkoholowych z 30 markami.

Przychody w pierwszym kwartale spadły o 2% do 11,1 miliarda dolarów z powodu słabych sprzedaży w USA, ale spółka zrekompensowała straty wzrostami w Chinach.

American Express w portfelu Buffetta

Podobnie jak Coca-Cola, American Express (AXP) to ulubiona akcja dywidendowa Warren Buffetta w portfelu Berkshire Hathaway (BRK)!

American Express wyróżnia się tym, że obsługuje bardziej zamożną bazę klientów, koncentrując się na kartach gold i platinum oraz kontach korporacyjnych.

Firma różni się też sposobem zarabiania – nie tylko wydaje karty jak Visa (V) i Mastercard (MA), ale prowadzi własną sieć płatniczą pozwalającą udzielać kredyty!

Minione 5 lat to świetny czas dla akcji American Express

Ładowanie
Ładowanie
Handluj z XTB! Twój kapitał może być zagrożony

Logo sponsora Kup akcje!

McDonald’s z globalną ekspansją

McDonald’s (MCD) to dominująca sieć fast-food na świecie, szczycąca się ponad 43 tysiącami lokalizacji w ponad 100 krajach! Przy okazji to także dywidendowy gigant!

Po reakcji klientów na wyższe ceny i inflację w zeszłym roku, McDonald’s agresywnie promuje menu wartościowe i oferty, co pozwala im na optymistyczne perspektywy!

Firma napędza też ruch przez program lojalnościowy obejmujący 175 milionów aktywnych klientów przynajmniej raz na 90 dni w 60 globalnych rynkach.

Podobał Ci się ten artykuł?
0
0

Autor

Na rynkach giełdowych inwestuję już ponad 12 lat. Od 5 lat interesuję się również kryptowalutami. Na codzień pracuję w sektorze finansowym, więc mam bieżące rozeznanie w świecie gospodarki i ekonomii. Cenię przede wszystkim solidną analizę fundamentalną przedsiębiorstw oraz inwestowanie długoterminowe.

Czytaj więcej

Udostępnij ten artykuł

Może Cię zainteresować

Dyskusja (0 komentarzy)

Dołącz do dyskusji

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Zaloguj się i bądź pierwszy! Opublikuj swoje przemyślenia i rozpocznij dyskusję.