Pod tym profilem artykuły i recenzje publikują autorzy Finlio.pl oraz inni redaktorzy lub goście niebędący stałymi autorami.
Kapitalizacja rynkowa | $24,52 mld. | EBITDA | $1,34 mld. |
---|---|---|---|
Trading volume | 0 | P/BV (cena do wartości księgowej) | 0,34 |
Roczna dywidenda na akcję | N/A | P/E (cena do zysku) | 22,84 |
Stopa dywidendy | N/A | Zwrot z aktywów | 3,16 % |
Przychód spółki | $20,16 mld. | Zwrotu z kapitału | 12,08 % |
Zysk na akcję | $144,9 | Marża operacyjna | 1,05 % |
Wartość księgowa na akcję | $71,53 | Marża zysku | 5,59 % |
Wartość przedsiębiorstwa | -$6,3 mld. | Cena docelowa na Wall Street | $33,84 |
Bieżący kwartał kończy się w dniu 30. 12. 2024 i nie wiadomo jeszcze, kiedy wyniki zostaną upublicznione. Oczekuje się, że zysk na akcję (EPS) wyniesie $2,89 przy przychodach $5,96 mld..
Oczekiwane zyski w 12. 3. 2026.
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $22,86 mld. | N/A | N/A |
Dochód | $1,27 mld. | N/A | N/A |
EPS | $9,04 | N/A | N/A |
Zysk na akcję wyniósł $7,58 (-3.3 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $19,9 mld. | $19,75 mld. | -0.72 % |
Dochód | $1,11 mld. | $1,1 mld. | -0.71 % |
EPS | $7,84 | $7,58 | -3.29 % |
Zysk na akcję wyniósł $11,06 (29.4 % powyżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $17,31 mld. | $17,45 mld. | +0.82 % |
Dochód | $1,43 mld. | $1,65 mld. | +15.01 % |
EPS | $8,55 | $11,06 | +29.37 % |
Zysk na akcję wyniósł -$2,08 (-146.5 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $6,5 mld. | $6,57 mld. | +1.01 % |
Dochód | $139,8 mln. | -$291,8 mln. | -308.76 % |
EPS | -$0,84 | -$2,08 | -146.5 % |
Zysk na akcję wyniósł -$0,34 (-25.4 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $4,15 mld. | $4,24 mld. | +2.03 % |
Dochód | -$45,01 mln. | -$50,44 mln. | -12.06 % |
EPS | -$0,27 | -$0,34 | -25.36 % |
Data rozpoczęcia działalności nie jest jeszcze znana.
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $5,96 mld. | N/A | N/A |
Dochód | $841,1 mln. | N/A | N/A |
EPS | $2,89 | N/A | N/A |
Zysk na akcję wyniósł $0,6 (-55.9 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $3,43 mld. | $3,57 mld. | +3.94 % |
Dochód | $200,3 mln. | $89,53 mln. | -55.29 % |
EPS | $1,36 | $0,6 | -55.9 % |
Zysk na akcję wyniósł $3,3 (14.2 % powyżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $5,95 mld. | $6,05 mld. | +1.71 % |
Dochód | $422,3 mln. | $481,7 mln. | +14.05 % |
EPS | $2,89 | $3,3 | +14.22 % |
Zysk na akcję wyniósł $2,66 (-0.9 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $5,96 mld. | $6,12 mld. | +2.7 % |
Dochód | $409,5 mln. | $401,4 mln. | -1.98 % |
EPS | $2,69 | $2,66 | -0.95 % |
Zysk na akcję wyniósł $1,04 (-22.1 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $4,33 mld. | $4,36 mld. | +0.62 % |
Dochód | $196,4 mln. | $151,7 mln. | -22.75 % |
EPS | $1,33 | $1,04 | -22.1 % |
Li Auto Inc. to firma z Chin, która projektuje, rozwija, produkuje i sprzedaje nowoczesne pojazdy elektryczne. Firma oferuje inteligentne samochody elektryczne Li ONE i Li L series. Wraz z tym, świadczy usługi zarządzania sprzedażą i obsługą posprzedażową, rozwój technologii oraz zarządzanie korporacyjne. Dodatkowo, firma nabywa sprzęt produkcyjny. Produkty Li Auto Inc. są dostępne zarówno online, jak i w tradycyjnych sklepach stacjonarnych.
Firma została założona w 2015 roku i ma swoją siedzibę w Pekinie, w Chińskiej Republice Ludowej. Wcześniej znana jako Leading Ideal Inc., zmieniła swoją nazwę na Li Auto Inc. w lipcu 2020 roku. Li Auto Inc. jest jednym z wiodących producentów pojazdów elektrycznych w Chinach, a ich samochody są znane z innowacyjnych rozwiązań technologicznych i wysokiej jakości wykonania.
Firma skupia się na rozwoju pojazdów z napędem elektrycznym, które są przyjazne dla środowiska i oferują nowoczesne funkcje. Li ONE to ich flagowy model, który łączy zalety samochodu elektrycznego z możliwością ładowania baterii w trakcie jazdy. Dzięki temu, klienci mogą cieszyć się dłuższym zasięgiem i większą wygodą podczas podróży.
Li Auto Inc. dba również o swoich klientów po zakupie, zapewniając kompleksową obsługę posprzedażową. Firma inwestuje również w rozwój technologii związanych z pojazdami elektrycznymi, aby stale podnosić jakość swoich produktów i wprowadzać innowacje na rynku.
W ciągu kilku lat istnienia, Li Auto Inc. zdobyła uznanie klientów i stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych producentów pojazdów elektrycznych w Chinach. Ich samochody są popularne zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i w biznesie, gdzie są wykorzystywane jako flota firmowa.
Firma Li Auto Inc. kontynuuje swoją ekspansję na rynku chińskim i planuje dalszy rozwój swojej oferty pojazdów elektrycznych. Ich misją jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań, które przyczyniają się do ochrony środowiska i poprawy jakości życia poprzez zrównoważoną mobilność.
Czy zastanawiasz się nad inwestowaniem w akcje Li Auto? Skorzystaj z wygody i dostępności oferowanej przez brokerów giełdowych. Platformy te zapewniają bezproblemowe doświadczenie, pozwalając na zakup i sprzedaż akcji Li Auto z łatwością.
Współpracując z renomowanymi firmami brokerskimi na giełdzie, takimi jak XTB, uzyskasz dostęp do aktualnych notowań i kursów akcji Li Auto. Otwarcie konta jest szybkie i proste, a inwestowanie w akcje Li Auto jest możliwe już po kilku minutach.
XTB to wiarygodny broker giełdowy w Polsce, który oferuje nie tylko przyjazne dla użytkownika interfejsy, ale również zapewnia cenne narzędzia i zasoby, które pomogą podejmować świadome decyzje inwestycyjne. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym inwestorem, czy dopiero zaczynasz, platforma XTB oferuje raporty badawcze, materiały edukacyjne i dostosowywalne portfele inwestycyjne, które odpowiadają Twoim potrzebom.
Skorzystaj z konkurencyjnych stawek prowizji, niskich wymagań dotyczących minimalnej wpłaty i możliwości dywersyfikacji swojego portfela inwestycyjnego za pomocą akcji Li Auto. Monitoruj aktualne notowania i kursy akcji Li Auto, aby podejmować świadome decyzje inwestycyjne.
Jeśli jesteś gotowy do inwestowania w akcje Li Auto lub rozważasz inne możliwości inwestycyjne, polecamy sprawdzenie platformy XTB – renomowanego brokera giełdowego w Polsce. Rozpocznij swoją podróż ku potencjalnemu wzrostowi finansowemu, klikając tutaj, aby uzyskać więcej informacji o platformie XTB.
Nazwa firmy | Li Auto |
---|---|
Ticker | LI |
Oficjalna strona internetowa | https://ir.lixiang.com/ |
---|---|
Data założenia | 2015 |
Sektor | Towary konsumpcyjne/usługi – luksusowe |
Branża | Samochody |
Dywidendy
|
|
Wypłaca dywidendę | |
---|---|
Roczna dywidenda na akcję | N/A |
Stopa dywidendy | N/A |
Przychody
|
|
Przychód spółki | $20 163 408 946 |
---|---|
Zysk na akcję | $144,9 |
Wzrost przychodów kwartalnie R/R | 1,1 % |
Wycena
|
|
Kapitalizacja rynkowa | $24 516 014 080 |
---|---|
Wartość przedsiębiorstwa | -$6 302 052 352 |
P/BV (cena do wartości księgowej) | 0,34 |
P/E (cena do zysku) | 22,84 |
Oczekiwany P/E | 15,72 |
Wartość księgowa na akcję | $71,53 |
Cena docelowa na Wall Street | $33,84 |
Wartość przedsiębiorstwa w stosunku do przychodów | -0,31 |
Wartość przedsiębiorstwa do EBITDA | -4 |
Cena do przychodów | 0,17 |
Rentowność
|
|
EBITDA | $1 340 277 884 |
---|---|
Marża operacyjna | 1,05 % |
Marża zysku | 5,59 % |
Zysk brutto | $4 135 714 599 |
Zysk na akcję (EPS) | $1,06 |
Rozwodniony zysk na akcję (EPS) | $1,06 |
Oczekiwany EPS (w tym roku) | N/A |
Oczekiwany EPS (następny rok) | N/A |
Oczekiwany EPS (w tym kwartale) | N/A |
Oczekiwany EPS (następny kwartał) | N/A |
Wzrost zysków kwartalnie R/R | 9,7 % |
Wydajność
|
|
Zwrot z aktywów | 3,16 % |
---|---|
Zwrotu z kapitału | 12,08 % |
Opinie analityków
|
|
Ocena | N/A |
---|---|
Cena docelowa | $33,84 |
Zdecydowane kupno | 6 |
Kup | 14 |
Trzymaj | 6 |
Sprzedaj | N/A |
Zdecydowane sprzedaj | N/A |
Podział
|
Pod tym profilem artykuły i recenzje publikują autorzy Finlio.pl oraz inni redaktorzy lub goście niebędący stałymi autorami.
Dyskusja (0 komentarzy)
Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Zaloguj się i bądź pierwszy! Opublikuj swoje przemyślenia i rozpocznij dyskusję.