Pod tym profilem artykuły i recenzje publikują autorzy Finlio.pl oraz inni redaktorzy lub goście niebędący stałymi autorami.
Kapitalizacja rynkowa | $27,89 mld. | EBITDA | $9,59 mld. |
---|---|---|---|
Trading volume | 322 749 | P/BV (cena do wartości księgowej) | 0,37 |
Roczna dywidenda na akcję | N/A | P/E (cena do zysku) | 25,14 |
Stopa dywidendy | N/A | Zwrot z aktywów | 2,87 % |
Przychód spółki | $19,93 mld. | Zwrotu z kapitału | 12,2 % |
Zysk na akcję | $145 | Marża operacyjna | 8,37 % |
Wartość księgowa na akcję | $70,86 | Marża zysku | 5,56 % |
Wartość przedsiębiorstwa | -$5,96 mld. | Cena docelowa na Wall Street | $32,82 |
Bieżący kwartał kończy się w dniu 30. 12. 2024 i nie wiadomo jeszcze, kiedy wyniki zostaną upublicznione. Oczekuje się, że zysk na akcję (EPS) wyniesie $2,89 przy przychodach $5,96 mld..
Data rozpoczęcia działalności nie jest jeszcze znana.
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $24,27 mld. | N/A | N/A |
Dochód | $1,36 mld. | N/A | N/A |
EPS | $9,84 | N/A | N/A |
Zysk na akcję wyniósł $7,54 (-3.8 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $19,9 mld. | $19,75 mld. | -0.72 % |
Dochód | $1,1 mld. | $1,1 mld. | N/A |
EPS | $7,84 | $7,54 | -3.8 % |
Zysk na akcję wyniósł $11,07 (29.5 % powyżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $17,31 mld. | $17,45 mld. | +0.82 % |
Dochód | $1,65 mld. | $1,65 mld. | N/A |
EPS | $8,55 | $11,07 | +29.49 % |
Zysk na akcję wyniósł -$1,05 (-24.4 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $6,5 mld. | $6,57 mld. | +1.01 % |
Dochód | $139,8 mln. | -$294,7 mln. | -310.85 % |
EPS | -$0,84 | -$1,05 | -24.43 % |
Zysk na akcję wyniósł -$0,17 (37.3 % powyżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $4,15 mld. | $4,24 mld. | +2.03 % |
Dochód | -$45,01 mln. | -$50,44 mln. | -12.06 % |
EPS | -$0,27 | -$0,17 | +37.32 % |
Data rozpoczęcia działalności nie jest jeszcze znana.
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $5,96 mld. | N/A | N/A |
Dochód | $841,1 mln. | N/A | N/A |
EPS | $2,89 | N/A | N/A |
Zysk na akcję wyniósł $3,3 (14.2 % powyżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $5,95 mld. | $6,05 mld. | +1.71 % |
Dochód | $421,5 mln. | $481,7 mln. | +14.29 % |
EPS | $2,89 | $3,3 | +14.22 % |
Zysk na akcję wyniósł $2,65 (-1.3 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $5,96 mld. | $6,12 mld. | +2.7 % |
Dochód | $408,7 mln. | $401,4 mln. | -1.77 % |
EPS | $2,69 | $2,65 | -1.32 % |
Zysk na akcję wyniósł $1,04 (-22.1 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $4,33 mld. | $4,36 mld. | +0.62 % |
Dochód | $196 mln. | $151,7 mln. | -22.59 % |
EPS | $1,33 | $1,04 | -22.1 % |
Zysk na akcję wyniósł $0,28 (-84.1 % poniżej oczekiwań).
Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
---|---|---|---|
Przychody | $3,7 mld. | $3,55 mld. | -3.94 % |
Dochód | -$16,99 mln. | $82,07 mln. | +583.04 % |
EPS | $1,76 | $0,28 | -84.05 % |
Li Auto Inc. to firma z Chin, która projektuje, rozwija, produkuje i sprzedaje nowoczesne pojazdy elektryczne. Firma oferuje inteligentne samochody elektryczne Li ONE i Li L series. Wraz z tym, świadczy usługi zarządzania sprzedażą i obsługą posprzedażową, rozwój technologii oraz zarządzanie korporacyjne. Dodatkowo, firma nabywa sprzęt produkcyjny. Produkty Li Auto Inc. są dostępne zarówno online, jak i w tradycyjnych sklepach stacjonarnych.
Firma została założona w 2015 roku i ma swoją siedzibę w Pekinie, w Chińskiej Republice Ludowej. Wcześniej znana jako Leading Ideal Inc., zmieniła swoją nazwę na Li Auto Inc. w lipcu 2020 roku. Li Auto Inc. jest jednym z wiodących producentów pojazdów elektrycznych w Chinach, a ich samochody są znane z innowacyjnych rozwiązań technologicznych i wysokiej jakości wykonania.
Firma skupia się na rozwoju pojazdów z napędem elektrycznym, które są przyjazne dla środowiska i oferują nowoczesne funkcje. Li ONE to ich flagowy model, który łączy zalety samochodu elektrycznego z możliwością ładowania baterii w trakcie jazdy. Dzięki temu, klienci mogą cieszyć się dłuższym zasięgiem i większą wygodą podczas podróży.
Li Auto Inc. dba również o swoich klientów po zakupie, zapewniając kompleksową obsługę posprzedażową. Firma inwestuje również w rozwój technologii związanych z pojazdami elektrycznymi, aby stale podnosić jakość swoich produktów i wprowadzać innowacje na rynku.
W ciągu kilku lat istnienia, Li Auto Inc. zdobyła uznanie klientów i stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych producentów pojazdów elektrycznych w Chinach. Ich samochody są popularne zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i w biznesie, gdzie są wykorzystywane jako flota firmowa.
Firma Li Auto Inc. kontynuuje swoją ekspansję na rynku chińskim i planuje dalszy rozwój swojej oferty pojazdów elektrycznych. Ich misją jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań, które przyczyniają się do ochrony środowiska i poprawy jakości życia poprzez zrównoważoną mobilność.
Czy zastanawiasz się nad inwestowaniem w akcje Li Auto? Skorzystaj z wygody i dostępności oferowanej przez brokerów giełdowych. Platformy te zapewniają bezproblemowe doświadczenie, pozwalając na zakup i sprzedaż akcji Li Auto z łatwością.
Współpracując z renomowanymi firmami brokerskimi na giełdzie, takimi jak XTB, uzyskasz dostęp do aktualnych notowań i kursów akcji Li Auto. Otwarcie konta jest szybkie i proste, a inwestowanie w akcje Li Auto jest możliwe już po kilku minutach.
XTB to wiarygodny broker giełdowy w Polsce, który oferuje nie tylko przyjazne dla użytkownika interfejsy, ale również zapewnia cenne narzędzia i zasoby, które pomogą podejmować świadome decyzje inwestycyjne. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym inwestorem, czy dopiero zaczynasz, platforma XTB oferuje raporty badawcze, materiały edukacyjne i dostosowywalne portfele inwestycyjne, które odpowiadają Twoim potrzebom.
Skorzystaj z konkurencyjnych stawek prowizji, niskich wymagań dotyczących minimalnej wpłaty i możliwości dywersyfikacji swojego portfela inwestycyjnego za pomocą akcji Li Auto. Monitoruj aktualne notowania i kursy akcji Li Auto, aby podejmować świadome decyzje inwestycyjne.
Jeśli jesteś gotowy do inwestowania w akcje Li Auto lub rozważasz inne możliwości inwestycyjne, polecamy sprawdzenie platformy XTB – renomowanego brokera giełdowego w Polsce. Rozpocznij swoją podróż ku potencjalnemu wzrostowi finansowemu, klikając tutaj, aby uzyskać więcej informacji o platformie XTB.
Nazwa firmy | Li Auto |
---|---|
Ticker | LI |
Oficjalna strona internetowa | https://ir.lixiang.com/ |
---|---|
Data założenia | 2015 |
Sektor | Towary konsumpcyjne/usługi – luksusowe |
Branża | Samochody |
Dywidendy
|
|
Wypłaca dywidendę | |
---|---|
Roczna dywidenda na akcję | N/A |
Stopa dywidendy | N/A |
Przychody
|
|
Przychód spółki | $19 927 571 183 |
---|---|
Zysk na akcję | $145 |
Wzrost przychodów kwartalnie R/R | 6,1 % |
Wycena
|
|
Kapitalizacja rynkowa | $27 891 070 976 |
---|---|
Wartość przedsiębiorstwa | -$5 959 545 895 |
P/BV (cena do wartości księgowej) | 0,37 |
P/E (cena do zysku) | 25,14 |
Oczekiwany P/E | 17,14 |
Wartość księgowa na akcję | $70,86 |
Cena docelowa na Wall Street | $32,82 |
Wartość przedsiębiorstwa w stosunku do przychodów | -0,3 |
Wartość przedsiębiorstwa do EBITDA | -4,9 |
Cena do przychodów | 0,19 |
Rentowność
|
|
EBITDA | $9 591 501 000 |
---|---|
Marża operacyjna | 8,37 % |
Marża zysku | 5,56 % |
Zysk brutto | $4 090 925 112 |
Zysk na akcję (EPS) | $1,05 |
Rozwodniony zysk na akcję (EPS) | $1,05 |
Oczekiwany EPS (w tym roku) | N/A |
Oczekiwany EPS (następny rok) | N/A |
Oczekiwany EPS (w tym kwartale) | N/A |
Oczekiwany EPS (następny kwartał) | N/A |
Wzrost zysków kwartalnie R/R | -38 % |
Wydajność
|
|
Zwrot z aktywów | 2,87 % |
---|---|
Zwrotu z kapitału | 12,2 % |
Opinie analityków
|
|
Ocena | N/A |
---|---|
Cena docelowa | $32,82 |
Zdecydowane kupno | 7 |
Kup | 15 |
Trzymaj | 5 |
Sprzedaj | N/A |
Zdecydowane sprzedaj | N/A |
Podział
|
Pod tym profilem artykuły i recenzje publikują autorzy Finlio.pl oraz inni redaktorzy lub goście niebędący stałymi autorami.
Dyskusja (0 komentarzy)
Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Zaloguj się i bądź pierwszy! Opublikuj swoje przemyślenia i rozpocznij dyskusję.