Pod tym profilem artykuły i recenzje publikują autorzy Finlio.pl oraz inni redaktorzy lub goście niebędący stałymi autorami.
| Kapitalizacja rynkowa | £8,68 trln. | EBITDA | £3,47 mld. |
|---|---|---|---|
| Trading volume | 14 492 254 | P/BV (cena do wartości księgowej) | 3 656 |
| Roczna dywidenda na akcję | £0,05 | P/E (cena do zysku) | 15,38 |
| Stopa dywidendy | 0,43 % | Zwrot z aktywów | 5,62 % |
| Przychód spółki | £19,54 mld. | Zwrotu z kapitału | 5 844 % |
| Zysk na akcję | £2,32 | Marża operacyjna | 19,03 % |
| Zysk na akcję (EPS) | £0,68 | Marża zysku | 29,62 % |
| Wartość księgowa na akcję | £0,29 | Wartość przedsiębiorstwa | £86,29 mld. |
Bieżący kwartał kończy się w dniu 30. 6. 2025 i nie wiadomo jeszcze, kiedy wyniki zostaną upublicznione. Oczekuje się, że zysk na akcję (EPS) wyniesie przy przychodach .
Data rozpoczęcia działalności nie jest jeszcze znana.
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | £196,3 mln. | N/A | N/A |
| Dochód | £23,73 mln. | N/A | N/A |
| EPS | £0,0028 | N/A | N/A |
Zysk na akcję wyniósł £0,003 (64.7 % powyżej oczekiwań).
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | £173,4 mln. | £189,1 mln. | +9.05 % |
| Dochód | £15,37 mln. | £25,21 mln. | +64.02 % |
| EPS | £0,0018 | £0,003 | +64.72 % |
Zysk na akcję wyniósł £0,0029 (-96.8 % poniżej oczekiwań).
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | £145,1 mln. | £164,9 mln. | +13.62 % |
| Dochód | £771,3 mln. | £24,12 mln. | -96.87 % |
| EPS | £0,091 | £0,0029 | -96.83 % |
Rzeczywisty zysk na akcję wyniósł -£0,0015.
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | N/A | £135,2 mln. | N/A |
| Dochód | N/A | -£12,69 mln. | N/A |
| EPS | N/A | -£0,0015 | N/A |
Rzeczywisty zysk na akcję wyniósł £0,00015.
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | N/A | £112,2 mln. | N/A |
| Dochód | N/A | £1,2 mln. | N/A |
| EPS | N/A | £0,00015 | N/A |
Rzeczywisty zysk na akcję wyniósł £0,0052.
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | N/A | £94,9 mln. | N/A |
| Dochód | N/A | £44,16 mln. | N/A |
| EPS | N/A | £0,0052 | N/A |
Rzeczywisty zysk na akcję wyniósł £0,0016.
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | N/A | £100,5 mln. | N/A |
| Dochód | N/A | £13,72 mln. | N/A |
| EPS | N/A | £0,0016 | N/A |
Rzeczywisty zysk na akcję wyniósł £0,0014.
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | £44,31 mln. | £88,61 mln. | +100 % |
| Dochód | N/A | £11,49 mln. | N/A |
| EPS | N/A | £0,0014 | N/A |
Rzeczywisty zysk na akcję wyniósł £0,0014.
| Oczekiwany | Rzeczywisty | Różnica | |
|---|---|---|---|
| Przychody | N/A | £89,63 mln. | N/A |
| Dochód | N/A | £11,83 mln. | N/A |
| EPS | N/A | £0,0014 | N/A |
Rolls-Royce Holdings plc to firma technologiczna, która działa w Wielkiej Brytanii i na arenie międzynarodowej. Firma jest podzielona na cztery segmenty: Lotnictwo Cywilne, Obrona, Systemy Napędowe i Nowe Rynki.
W segmencie Lotnictwo Cywilne firma zajmuje się opracowywaniem, produkcją, marketingiem i sprzedażą silników lotniczych dla dużych samolotów komercyjnych, samolotów regionalnych i rynku lotnictwa biznesowego, a także świadczy usługi pogwarancyjne.
Segment Obrona zajmuje się opracowywaniem, produkcją, marketingiem i sprzedażą wojskowych silników lotniczych, silników morskich i reaktorów jądrowych dla okrętów podwodnych, a także oferuje usługi pogwarancyjne.
Segment Systemy Napędowe zajmuje się opracowywaniem, produkcją, marketingiem i sprzedażą zintegrowanych rozwiązań do zasilania i napędu na miejscu dla rynków morskiego, obronnego, energetycznego i przemysłowego.
Segment Nowe Rynki zajmuje się opracowywaniem, produkcją i sprzedażą małych reaktorów modułowych oraz nowych rozwiązań w zakresie energii elektrycznej.
Firma oferuje również usługi konserwacji, naprawy i modernizacji. Rolls-Royce Holdings plc została założona w 1884 roku i ma swoją siedzibę w Londynie, Wielkiej Brytanii.
Rolls-Royce jest jednym z wiodących producentów silników lotniczych na świecie. Firma dostarcza swoje silniki do wielu znanych linii lotniczych, a także dla rynku lotnictwa biznesowego. Oprócz silników lotniczych, Rolls-Royce produkuje również silniki morskie, które są wykorzystywane w okrętach wojennych i handlowych. Firma jest również zaangażowana w rozwój nowych technologii, takich jak małe reaktory modułowe, które mają potencjał do dostarczania energii elektrycznej w bardziej zrównoważony sposób.
Rolls-Royce ma długą historię i jest uznawany za jednego z najbardziej renomowanych producentów silników na świecie. Firma jest znana z wysokiej jakości swoich produktów i usług, a także z innowacyjności i zaangażowania w rozwój przemysłu lotniczego i morskiego. Rolls-Royce jest również aktywnie zaangażowany w badania i rozwój, aby stale doskonalić swoje produkty i wprowadzać nowe technologie na rynek.
Czy zastanawiasz się nad inwestowaniem w akcje Rolls-Royce? Skorzystaj z wygody i dostępności oferowanej przez brokerów giełdowych. Platformy te zapewniają bezproblemowe doświadczenie, pozwalając na zakup i sprzedaż akcji Rolls-Royce z łatwością.
Współpracując z renomowanymi firmami brokerskimi na giełdzie, takimi jak XTB, uzyskasz dostęp do aktualnych notowań i kursów akcji Rolls-Royce. Otwarcie konta jest szybkie i proste, a inwestowanie w akcje Rolls-Royce jest możliwe już po kilku minutach.
XTB to wiarygodny broker giełdowy w Polsce, który oferuje nie tylko przyjazne dla użytkownika interfejsy, ale również zapewnia cenne narzędzia i zasoby, które pomogą podejmować świadome decyzje inwestycyjne. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym inwestorem, czy dopiero zaczynasz, platforma XTB oferuje raporty badawcze, materiały edukacyjne i dostosowywalne portfele inwestycyjne, które odpowiadają Twoim potrzebom.
Skorzystaj z konkurencyjnych stawek prowizji, niskich wymagań dotyczących minimalnej wpłaty i możliwości dywersyfikacji swojego portfela inwestycyjnego za pomocą akcji Rolls-Royce. Monitoruj aktualne notowania i kursy akcji Rolls-Royce, aby podejmować świadome decyzje inwestycyjne.
Jeśli jesteś gotowy do inwestowania w akcje Rolls-Royce lub rozważasz inne możliwości inwestycyjne, polecamy sprawdzenie platformy XTB – renomowanego brokera giełdowego w Polsce. Rozpocznij swoją podróż ku potencjalnemu wzrostowi finansowemu, klikając tutaj, aby uzyskać więcej informacji o platformie XTB.
| Nazwa firmy | Rolls-Royce |
|---|---|
| Ticker | RR |
| Oficjalna strona internetowa | https://www.rolls-royce.com/ |
|---|---|
| Data założenia | 1906 |
| Sektor | Przemysł |
| Branża | Lotnictwo i obrona |
|
Dywidendy
|
|
| Wypłaca dywidendę | |
|---|---|
| Roczna dywidenda na akcję | £0,05 |
| Stopa dywidendy | 0,43 % |
|
Przychody
|
|
| Przychód spółki | £19 537 999 872 |
|---|---|
| Zysk na akcję | £2,32 |
| Wzrost przychodów kwartalnie R/R | 7,1 % |
|
Wycena
|
|
| Kapitalizacja rynkowa | £8 682 485 286 900 |
|---|---|
| Wartość przedsiębiorstwa | £86 290 841 600 |
| P/BV (cena do wartości księgowej) | 3 656 |
| P/E (cena do zysku) | 15,38 |
| Oczekiwany P/E | 0,5 |
| Wartość księgowa na akcję | £0,29 |
| Cena docelowa na Wall Street | £11,98 |
| Wartość przedsiębiorstwa w stosunku do przychodów | 4,42 |
| Wartość przedsiębiorstwa do EBITDA | 24,76 |
| Cena do przychodów | 4,44 |
|
Rentowność
|
|
| EBITDA | £3 469 000 000 |
|---|---|
| Marża operacyjna | 19,03 % |
| Marża zysku | 29,62 % |
| Zysk brutto | £4 935 000 064 |
| Zysk na akcję (EPS) | £0,68 |
| Rozwodniony zysk na akcję (EPS) | £0,68 |
| Oczekiwany EPS (w tym roku) | N/A |
| Oczekiwany EPS (następny rok) | N/A |
| Oczekiwany EPS (w tym kwartale) | N/A |
| Oczekiwany EPS (następny kwartał) | N/A |
| Wzrost zysków kwartalnie R/R | 284,3 % |
|
Wydajność
|
|
| Zwrot z aktywów | 5,62 % |
|---|---|
| Zwrotu z kapitału | 5 844 % |
|
Opinie analityków
|
|
| Ocena | N/A |
|---|---|
| Cena docelowa | N/A |
| Zdecydowane kupno | N/A |
| Kup | N/A |
| Trzymaj | N/A |
| Sprzedaj | N/A |
| Zdecydowane sprzedaj | N/A |
|
Podział
|
Pod tym profilem artykuły i recenzje publikują autorzy Finlio.pl oraz inni redaktorzy lub goście niebędący stałymi autorami.